Garantie
Produsele vândute de internet market meseriaspro.ro au garanție de 24 luni.
Toate bunurile sunt vândute conform obligaţiilor de garanţie prevăzute de lege.
Perioada de garanție stabilită de lege este de 24 luni și intră în vigoare la momentul în care bunul devine proprietate a clientului.
Garanția își pierde valabilitatea în caz de deteriorare a bunului prin intermediul unei utilizări abuzive (la instalare), precum și în caz de nerespectare a normelor de exploatare și ca urmare a unei atitudini neglijente faţă de bun.
Garanția nu se aplică și atunci, când vă decideți să reparați una din piesele de schimb în mod individual sau dacă reparația a fost efectuată de un specialist neautorizat de compania noastră și, ca rezultat al acesteia, defectul inițial al bunului a devenit și mai pronunțat.
Bazele desfășurării reparaţiei de garanţie a instrumentelor electrice:
Pentru instrumentele electrice se acordă garanţie din ziua achiziţionării, reprezentată prin talonul de garanţie. Garanţia nu este valabilă în cazul deteriorării apărute în rezultatul uzurii, transportării sau exploatării necorespunzătoare. În particular, aceasta se referă la întrerupătoare (butoane), rulmenți, siguranţe şi motoare.
Garanţia nu este valabilă pentru unelte (sfredele, sape, cercuri de retezat şi de ascuţit, perii etc.)
Deteriorările apărute în rezultatul defectelor materialului sau de producţie se repară gratis în termen de cel mult 14 zile calendaristice din momentul în care s-a dat la reparaţie.
Reclamaţiile se consideră justificative doar în cazul în care utilajul asamblat se aduce în atelier.
Prezenta garanţie este valabilă pentru toate defectele posibile ale materialelor şi de la producător.
Alte tipuri de reclamaţii directe sau indirecte referitoare la personal şi/sau bunuri materiale nu se admit.
Vom putea admite reclamaţia de garanţie doar în cazul în care:
- Dispuneţi de bon,
- Alte persoane nu au reparat sau nu au schimbat piesele,
- Instrumentul nu a fost supus exploatării necorespunzătoare, (transportarea instrumentului sau conectarea unor instrumente, care nu au fost aprobate),
- Lipseşte dauna produsă de factori externi sau de alte obiecte, ca de exemplu – nisip sau pietre,
- Lipseşte dauna provocată de nerespectarea cerinţelor de securitate tehnică şi a indicaţiilor de exploatare,
- Garanția se anulează în caz de detectare a urmelor de dezasamblare neautorizată a corpului produsului, de repararea produsului de către persoane neautorizate, tăierea și/sau înlocuirea cablului de alimentare și a prizei cablului de alimentare, incluse în ansamblu inițial de la producător.
Lista succintă a defectelor vizibile care exclud posibilitatea de desfășurare a reperației de garanție:
- axul curbat; blocajul îndoit de punere în funcţiune,
- murdărirea externă sau internă; prezenţa ruginei pe piese,
- există urme ale influenţei temperaturii înalte sau a flacării deschise,
- deteriorarea la exterior a corpului,
- schimbarea uniformă a culorii motorului sau a bobinajului,
- sunt puternic murdărite periile de colţ,
- piesele sunt complet uzate în rezultatul exploatării intense,
- lipsa sau cantitatea insuficientă de unsoare în instrumente, turnarea uleiului fiind prevăzută în instrucţiunea de întreţinere;
- sunt deteriorate banda, matricea sau ştampila;
- deteriorările apărute în rezultatul exploatării suprafeţelor de tăiere şi sfredelire tocite,
- care duc la o încărcare înaltă a produsului;
- alte deteriorări provocate de supraîncărcare sau ventilare insuficientă;
- garanţia nu este valabilă pentru instrumentele de schimb (perii, manşoane etc.)
Bazele desfășurării reparației de garanție:
1. Reparaţia de garanţie se face numai în ateliere autorizate şi numai în cazul în care proprietarul echipamentului prezintă certificatul de garanţie. Certificatul de garanţie completat incorect sau incomplet nu vă dă dreptul la o reparaţie de garanţie gratuită.
2. În exercitarea reparaţiei de garanţie, garanţia pentru piesele înlocuite constituie 3 luni, dar nu mai puţin de restul de garanţie asupra întregului produs.
3. Compania nu este responsabilă pentru orice costuri asociate cu instalarea şi demontarea de garantie a echipamentelor, precum şi pentru pagubele altor echipamente, ca rezultat al ieșirei din funcțiune al produsului în timpul perioadei de garanţie. Garanția nu acoperă piese uzurabile și de uz curent (bujii, pinion de condus, amortizatori și compactori din cauciuc, angrenaj al pompei de ulei, starter, bandă de frână, arc de ambreiaj, bobina curentului electric). Precum și dispozitive demontabile (organe de debitare: lanțuri, lame de ghidare, cuțitele trimerilor și a mașinelor de tuns iarba, fir și bobine cu fir, reductori, precum și elemente de fixare și reglare a acestora).
4. Diagnosticul echipamentului, care au relevat, că pretenţiile sunt nejustificate şi Serviciul Clienţi a confirmat eficienţa echipamentului diagnosticat, este un serviciu plătit şi trebuie să fie plătit de către client.
Vom putea admite reclamaţia de garanţie doar în cazul în care:
1. Dispuneţi de bon;
2. Alte persoane nu au reparat sau nu au schimbat piesele;
3. Instrumentul nu a fost supus exploatării necorespunzătoare (transportarea instrumentului sau conectarea unor instrumente care nu au fost aprobate);
4. Lipseşte dauna produsă de factori externi sau de alte obiecte, ca de exemplu nisip sau pietre;
5. Lipseşte dauna provocată de nerespectarea cerinţelor de securitate tehnică şi a indicaţiilor de exploatare.
Lista succintă a defectelor care exclud posibilitatea de desfăşurare a reparaţiei de garanţie:
- pentru produsele fără certificat de garanţie, completat corect;
- pentru produsele, a căror, în certificatul de garanţie sunt corectări,;
- pentru produsele folosite în non-conformitate cu instrucţiunea de exploatare;
- pentru produsele cu daunele cauzate de utilizarea sau instalare electrică şi hidraulică necorespunzătoare;
- pentru produsele lucrate fără apă (sau alte lichide pompate);
- pentru produse, detalii ale cărora sunt supuse uzurii mecanice cauzate de particule abrazive în fluid;
- pentru produsele cu leziuni mecanice cauzate în timpul transportului sau ca urmare a forţelor externe mecanice după transferul de bunuri către consumatorul final;
- pentru produsele cu urme de demontare si reparare sau reglare necalificate (în special pentru carburatori), făcute in afara service-ului tehnic autorizat.
Dacă nu ați găsit răspunsul si aveți nevoie pentru a deschide cererea de garanție, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon sau prin e-mail:
Тelefon: +40775121945
Mail: info@meseriaspro.ro